Kontakt

Kontakt

 Drogi użytkowniku czas otrzymania odpowiedzi na pytania to max 24 godziny, prosimy nie wysyłać ponownie tej samej wiadomości czy zgłoszenia. Zanim do nas napiszesz zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami:

 

*Zapłaciłem (płatność sms lub przelew) i otrzymałem kod dostępu, gdzie mam go wpisać?

- Portal jest w pełni zautomatyzowany,  otrzymanego kodu nie wpisuje się nigdzie, służy on do ewentualnej reklamacji

*Zapłaciłem (płatność sms lub przelew) jednak zakupiona usługa/i nie działają?

Jeśli wykonałeś poprawnie płatność za usługę i otrzymałeś kod potwierdzający zanim do nas napiszesz należy najpierw sprawdzić czy działa zakupiona usługa. Czasami z powodu przeciążeń serwera lub łącza automat nie aktywuje zakupionej usługi, wtedy należy nas powiadomić podając:

1. numer telefonu, z którego wysłano sms
2. swój login z portalu
3. jeśli była to płatność przelewem lub kartą należy podać dodatkowo adres email na jaki otrzymałeś kod potwierdzający

W razie dokonania płatności i braku aktywacji usług, sprawdź czy wysłałeś sms o prawidłowej treści na prawidłowy numer. Błąd w treści lub numerze nie aktywuje usług i administracja portalu nie bierze odpowiedzialności za niepoprawnie wysłany sms.

* Nie mogę wykupić żadnej z usług, wysyłam prawidłowy sms jednak dostaję komunikat "wiadomość nie została wysłana", nie otrzymuję kodu weryfikacji

1. sprawdź czy posiadasz wystarczającą ilość środków na koncie
2. jeśli to niezarejestrowany telefon na kartę spróbuj dokonać płatności wysyłając sms z telefonu na abonament lub wykonaj płatność online

* Proszę usunąć moje konto o loginie ........

Administracja portalu nie odpowiada ani nie usuwa kont. Tylko użytkownik danego konta może je sam usunąć, aby usunąć swoje konto przejdź w panelu użytkownika do zakładki "USTAWIENIA" -> "PRYWATNOŚĆ" -> "USUŃ KONTO".

* Pomyliłem się podczas rejestracji i mam błąd na swoim profilu, proszę zmienić mi datę, imię itp...

Na takie i podobne zgłoszenia nie odpowiemy, należy samemu dokonać zmian klikając tutaj -> http://www.rozkosz.pl/account/profile/

* Nie otrzymałem/am emaila z linkiem aktywacyjnym

Jeśli nie otrzymałeś/aś wiadomości powitalnej z linkiem aktywacji sprawdź folder SPAM! Jeśli nadal nie odnalazłeś/aś naszej wiadomości kliknij w łącze obok --> Wyślij ponownie mail aktywacyjny

Temat wiadomości
Treść wiadomości